Privacy protection
By clicking the "Accept All" button, you agree to the use of cookies on this device and this browser. Cookies are used to ensure the functionality of the site, data analysis and marketing.
For detailed settings, click on the "Settings" button, where you can choose the range of cookies.

COMPLAINT

Pokud chcete urychlit vyplnění protokolu, použijte on-line formulář
Reklamační protokol:
Reklamační řád:

POSTUP PŘI VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACE
Vážení zákazníci, v případě, že budete nuceni použít formulář výše, předem se omlouváme za problémy, které Vám tímto vznikly.
  1. Vyplňte reklamační protokol a zašlete nám jej on-line, faxem, poštou nebo e-mailem.
  2. Nejpozději do 3 dnů Vám potvrdíme na Vámi uvedený e-mail, že jsme reklamaci obdrželi a zároveň sdělíme přidělené ERČ (reklamační číslo).
  3. Zašlete nám nazpět vadné zboží včetně kopie dodacího listu, na který napište přidělené ERČ.
  4. V případě uznání reklamace Vám zašleme opravený či nový produkt nebo Vám vystavíme dobropis.